Asistent - asistentka

Asistent nebo asistentka nám pomáhá odbavovat komunikaci se zákazníky a dodavateli. Vytváří také agendu na denní bázi, 80% času home office.  Oceňujeme: Loajalitu, mlčenlivost, flexibilitu, odpovědnost a alespoň základní zkušenosti s vedením agendy a komunikaci.
Požadujeme: samostatnost.

Co Vám můžeme nabídnout ?

– práci v příjemném kolektivu
– dlouhodobá  a stabilní spolupráce
– různé firemní slevy
-možnost kariérního růstu 
– práce na částečný úvazek cca 100-120 hodin měsíčně
– 80% času homeoffice
– až 22 000 Kč měsíčně

 

Co od Vás očekáváme:

– komunikační schopnosti
– pečlivost
– spolehlivost
– praxe v účetnictví/vedení agendy výhodou
– praxe v oboru výhodou
– mlčenlivost

Zaujala Vás tato pozice ?

Pokud máte zájem u nás pracovat, zašlete nám krátký strukturovaný životopis na e-mail: kancelar@life4garden.cz nebo volejte na tel. číslo: 721 507 822